Blue Mountains - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jente Kecskés - WaarBenJij.nu Blue Mountains - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jente Kecskés - WaarBenJij.nu

Blue Mountains

Door: Jente

Blijf op de hoogte en volg Jente

12 Februari 2014 | Australië, Sydney

Lieve allemaal,
Zondag had Lieke me uitgenodigd om mee te gaan naar een soort van netwerk bijeenkomst voor Nederlanders.
Ik heb een hele gezellige dag gehad, we zijn gaan bowlen en het was erg fijn om even tussen Nederlanders te zijn! En met prachtig weer!
Maandag ben ik met Becky (een Engels meisje) naar de Blue Mountains geweest! Wauw wat was dat mooi. Met det trein daarheen kost maar 11 dollar, heen en terug (2 urige trein reis) en vanaf daar hebben we een hop on hop off bus genomen. Je hebt er twee kreeg ik zondag van Rogier te horen, de een was 38 dollar en als je wat verder liep had je er een van 20 dollar, dus een goeie prijs om de hele dag overal heen te kunnen. We zijn uitgestapt bij Gorden Falls, vanaf hier kon je een wandeling maken van 1u naar Leura Cascades, onderweg kwam je hele mooie uitkijk punten tegen, echt fenomenaal. Maar we zijn ook verdwaald dus deden er 2u over, maar we genoten ook zoveel dat je die tijd oké echt moet nemen.
Eenmaal aangekomen bij Leura Cascades heb je een geweldige wandeling langs de watervallen, we zijn een aantal keer stiekem onder hekjes door gegaan om de mooiste foto's te maken. Eentje was op een rots met een gigantische afgrond, beetje eng maar het voelde alsof je op het hoogste puntje van de wereld stond.
Door deze wandeling hadden we wel onze bus gemist en moesten we wachten, haastend naar de 3 gezusters, erg mooi maar niet zo spectaculair als dat ik had verwacht, snel een mooie foto gemaakt en snel door naar de kabeltrein, deze gaat over een stuk van 200meter diep, was zo mooi! Daarna was onze dag voorbij, we hebben zo genoten van de natuur en even weg uit de drukke stad.
Even lekker gegeten in een bruin café in het dorpje, was erg lekker!
Toen weer terug naar huis! Wil er zeker nog een keer terug komen!!
Dit was het weer voor deze keer:)

Dikke kus mij

  • 12 Februari 2014 - 19:42

    Paul:

    Lieve Jente, je voelt je on top of the world. Heerlijk. En af en toe rust en natuur is ook erg prettig als je in een drukke stad zit. Blijf genieten! X Paul

  • 12 Februari 2014 - 22:06

    Sylvia:

    Schatje,
    Zijn er ook foto's?
    x Sylvia

  • 15 Februari 2014 - 17:59

    Monique:

    Lieve Jente,

    Even een berichtje uit Alkmaar, ik volg je reisverslag, heerlijk dat je zo geniet. Ik kan me voorstellen dat de natuur overweldigend is , zo anders dan hier. Ben benieuwd naar de foto's.Is het nog steeds zo heet. Hier hebben we lekker een zuidwesterstorm , we beginnen te verlangen naar het voorjaar.

    liefs Monique

  • 16 Februari 2014 - 05:40

    Jente Kecskés:

    Lieve Paul, Sylvia en Monique,

    Ja het was inderdaad heerlijk. Foto's staan er al op alleen bij de vrkeerde blog, ze staan bij Heerlijk hier:).
    Het is al een paar dagen redelijk regenachtig, helaas niet echt mooi weer, maar gaat wel weer komen!

    Dikke kus! X

  • 18 Februari 2014 - 11:44

    Patricia & Cora Vidomes:

    Wouwwwww, wat gaaf Jente.......

    We hoorde van je moeder, dat je het enorm naar je zit hebt in Australie... ze heeft foto's laten zien en uiteindelijk heeft ze je blog laten zien... Wat een fantastische ervaring...Heel erg leuk om te zien al die foto's en verslagen... Ook wij zijn trots op je... Geniet, geniet en nog eens geniet van alle avonturen en we wensen je mooi weer en al het moois op de wereld. Groetjes en liefs van ons Cora en Patricia van Vidomes. xxxx

  • 18 Februari 2014 - 19:06

    Sabine:

    Hai Jente!

    Wat gaaf om je verhalen hier te lezen en je foto's te zien! Je hebt het supergaaf hoorde ik net van je moeder. En dat is ook wel te zien zeg!
    Geniet er van!
    Liefs,
    Sabine (en natuurlijk ook van Guido, Babiche en Noelle!)

  • 22 Februari 2014 - 20:41

    Peter Uit Alkmaar:

    Wat een belevenissen Jente. Je vertelt het ook zo leuk, dat ik het zelf meemaak! Je nichtje Geertje heeft er een dochter bij: Emma! Ik blijf je volgen!

    Omhelzing en een kus!

    Peter

  • 16 Maart 2014 - 22:27

    Roelien:

    Hè Jente,
    Hoe gaat het? Zit je nog in Sydney?
    Groetjes,
    Roelien en Akos,

  • 18 Maart 2014 - 13:54

    Jente Kecskés:

    Ik heb er net weer een nieuwe blog op gezet. Vind het zo leuk dat jullie me allemaal volgen! Ik ben nog steeds in Sydney en het gaat allemaal goed!

    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Jente

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 21673

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

25 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: