Weg van Sydney, Oost kust en weer terug - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jente Kecskés - WaarBenJij.nu Weg van Sydney, Oost kust en weer terug - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jente Kecskés - WaarBenJij.nu

Weg van Sydney, Oost kust en weer terug

Door: Jente Kecskés

Blijf op de hoogte en volg Jente

21 Mei 2014 | Australië, Cairns

Lieve allemaal,

Is weer veel te lang geleden dat ik wat heb geschreven, een nieuw avontuur komt eraan voor mij.
Ik ben gister met het vliegtuig naar Cairns gevlogen. Dut is een warm plaatsje in Queensland! Vanaf daar reis ik naar beneden via de oost kust met de hop on hop off bus. Anderhalve week geleden heeft een Australische man een bus ticket gewonnen ter waarde van $450,- maar hij had er niks aan dus hij heeft het aan mij verkocht voor $200,-, hier heb ik dus heel veel geluk mee gehad!

Omdat ik zo lang in Sydney/Jolly Swagman ben geweest had ik een etentje georganiseerd!! Bijna al mijn vriendin die ik goed heb leren kennen de afgelopen 4.5 maand waren er. We hebben heerlijk gegeten met zijn allen en zijn daarna uit geweest.
Ik ben zo blij om eindelijk te gaan reizen maar vind het ook moeilijk om los te laten.
Deze mensen zijn er voor me geweest en ben van sommige echt gaan houden! Maar ik kom weer terug in Sydney dus ik moet stoppen met jammeren haha.

Nu mijn komende reis plannen, Cairns is erg mooi maar weer een grote stad, wil nu wel eens echt Australië zien dus ik reis naar Mission Beach op vrijdag (zoek maar op, maar kijk niet te lang naar de foto's want dan word je stink jaloers):p.
Dit is echt een plaatsje midden in de natuur, het enige jammere is dat de weers voorspellingen niet zo goed zijn.
In Mission Beach ga ik ook mijn trip naar the Great Barrier Reef boeken :). Dat is denk ik het mooiste koraal Reef in Australië.

Na Mission Beach ga ik door naar Townsville, om een vriendin op te zoeken. Vanaf daar zie ik wel!!
Ik heb in ieder geval heel veel zin om deze reis te maken, en ik zal proberen jullie wat meer op de hoogte te houden.
Mijn leven in Sydney was niet interessant genoeg om over te vertellen haha maar nu ga ik hopelijk weer veel dingen mee maken!

Dikke kus van mij!

P.s ik zet er wat foto's van Cairns op, niet vergeten te kijken!

P.P.S
LIEVE SYLVIA, mijn telefoon doet niet wat ik wil, ik had je een berichtje op je verjaardag gestuurd maar kwam er ondanks achter dat hij het niet had verstuurd.
Dus hierbij nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je een mooie dag hebt gehad!
Xxxx Jente

  • 21 Mei 2014 - 18:54

    Paul:

    Lieve Jente, hartstikke goed dat je on the road gaat en los te durven laten. In je eentje reizend kom je vanzelf avontuur en nieuwe, leuke mensen tegen. En ik geloof niet dat iemand jou loslaat (ik niet). Heel veel plezier en mooie ervaringen! Liefs en X Paul.

  • 21 Mei 2014 - 20:00

    Nelly:

    lieve Jente, ik ben een trotse moeder. Er is moed voor nodig om iedere keer een stap te maken en los te laten. Ik wens je een hele mooie reis toe door het onbekende ruige Australië, openstaan voor wat en wie je tegen komt. Geniet ervan lieverd!! Dikke knuffels mam love you

  • 21 Mei 2014 - 20:53

    Sylvia:

    Dag lieve Jente,
    Wat fijn om weer wat van je te horen. Wat ga je weer een mooie tijd tegemoet. Volgens mij heb je het ontzettend naar je zin. En dank voor de lieve felicitatie. We hebben mijn verjaardag heerlijk in de tuin gevierd? En vandaag gehoord dat ik geslaagd ben voor mijn examen als coach. Dat is ook weer heel fijn.
    Leukertje, geniet van alles wat op je pad komt. Dikke kus Sylvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Jente

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 21666

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

25 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: