Voor mijn reis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jente Kecskés - WaarBenJij.nu Voor mijn reis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jente Kecskés - WaarBenJij.nu

Voor mijn reis

Door: Jente kecskés

Blijf op de hoogte en volg Jente

05 Januari 2014 | Nederland, Nederland

Lieve allemaal,

Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover. Ik vind het heel spannend en ben ook wel een beetje bang maar heb er sowieso heel veel zin in. Mijn voet gaat steeds beter en mag er gelukkig woensdag bij mijn aankomst weer op staan.
Bedankt voor al jullie lieve berichten/belletjes! Ik ga dit helemaal zelf doen maar zonder alle lieve mensen om me heen was dit nooit gelukt!

Jullie gaan nog veel van me horen en ik hou jullie 'up too date'!

Liefs Jente, uit het nog koude Nederland!

  • 05 Januari 2014 - 22:48

    Bob:

    Heeeeeeeeeeeeel trots op je! Het wordt onvergetelijk! kus bob

  • 05 Januari 2014 - 22:49

    Jente Kecskés:

    Dankje lieve Bob! Xxx

  • 06 Januari 2014 - 07:48

    Neef Sjoerd:

    Hoi nicht, veel plezier in Australië, ik ben erg benieuwd naar de foto's en verhalen. Geniet er van, x van je neef

  • 06 Januari 2014 - 09:57

    Gabriël & Suzanne:

    Nogmaals, Heel veel plezier en geniet van je avontuur!
    Liefs, Gabriël & Suzanne

  • 06 Januari 2014 - 15:45

    Nelly:

    Je bent mijn kanjer!!Apetrotse moeder dikke x-sen

  • 06 Januari 2014 - 19:32

    Paul:

    Lieve Jente, je zit nu ergens boven Azië maar in gedachten ben je niet ver weg. Nog een nachtje en je zit al in Bangkok. Geniet van alles wat je meemaakt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Jente

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 21801

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

25 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: