Aankomst Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jente Kecskés - WaarBenJij.nu Aankomst Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jente Kecskés - WaarBenJij.nu

Aankomst Sydney

Door: Jente Kecskés

Blijf op de hoogte en volg Jente

08 Januari 2014 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

Zo deze lange reis van 36 uur zit erop. Had twee Nederlanders in het vliegtuig leren kennen waarmee ik in de stops gezellig mee kon praten. Ben nu net aan gekomen in mijn hostel, het is schattig klein en lig tot nu toe met 1 iemand op een kamer, maar nog niet ontmoet.
Ik Heb op mijn krukken even een rondje gemaakt, er zijn hier veel kleine supermarktjes, en ik zit ook vlakbij het roode district van King Cross haha...
Heb vandaag nog niet echt plannen, vooral mijn been een beetje laten rusten en zo even kijken wat ik ga eten.
Morgen wil ik graag even een kijkje gaan nemen bij Bondi beach, het is redelijk warm maar helaas wel bewolkt.

XXX Jente

  • 08 Januari 2014 - 09:03

    Nelly:

    Hé lieve meis wat fijn dat je bent aangekomen. ik heb je vanmorgen een mail gestuurd. Rust goed uit je hebt alle tijd. Dikke knuffel mam

  • 08 Januari 2014 - 11:10

    Paul:

    Lieve Jente, lekker dat je er nu bent. Goeie eerste plannen: rusten, eten, strand. Geniet er van.
    X Paul.

  • 08 Januari 2014 - 15:10

    Monique:

    Lieve Jente,

    Fijn dat je goed bent aangekomen en volg de goede raad van mama en Paul. Eerst lekker uitrusten. en strand wat heerlij!!!P.s waarom loop je met krukken, dat nieuws hebben wij gemist?

    veel liefs uit de Lindenlaan

  • 08 Januari 2014 - 18:12

    Tomás:

    hey lieve zus,

    Blij te horen dat je het al zo naar je zin hebt:) kom je vooruit met je voet?
    Geniet lekker van het mooie weer hier mis je iig niks ;)


    Liefs xxxx Tomás

  • 09 Januari 2014 - 03:05

    Jente Kecskés:

    Ik ben vandaag naar het opera house geweest, echt super leuk maar moet nu wel rusten. Monique, ik ben op nieuw jaars ochtend van de fiets gevallen dus heb een verstuikte enkel.. Ik ben echt blij met jullie lieve berichtjes! Dikke kus

  • 09 Januari 2014 - 16:46

    Nelly:

    Liefje ik heb je mail gestuurd inzake je zorgpas. Even lezen, dikke XXX

  • 09 Januari 2014 - 17:14

    Sylvia:

    Dag Moppie,
    Vandaag op het Australische nieuws gezien dat de vleermuizen dood uit de bomen vallen door de warmte. Wees maar blij dus dat het bij jou een beetje bewolkt is:)
    Ik ben blij dat de reis goed is gegaan.
    Dikke kus, Syl

  • 10 Januari 2014 - 14:26

    Luc:

    hey topper!
    nu ben je daar dan, aan de andere kant van de wereld. rustig aan met je pootje en lekker de tijd nemen om te genieten van alle nieuwe dingen die je daar tegenkomt.
    dikke kus, luc

  • 12 Januari 2014 - 13:21

    Monique:

    Hoi,

    O, wat een pech van je enkel, ik hoop dat het snel weer over is! Ik vind het leuk om je te volgen op deze manier en ga nu je foto's bekijken.

    liefs Monique x

  • 12 Januari 2014 - 21:41

    Sylvia:

    Dag Jente,
    Nu je in Australië bent, ben ik beter op de hoogte van je wel en wee dan dat je een paar kilometer verderop zit. Wat een prachtig strand. Het is niet druk, is dat altijd zo? Bij Perth zijn haaien, bij Sydney volgens mij in 2009 voor het laatst gesignaleerd. Kijk toch maar uit, smeer je ook goed in.
    Sylvia

  • 15 Januari 2014 - 03:42

    Jente Kecskés:

    Lieve Syl, haha ja dat denk ik ook. Ja het was echt heel mooi daar, het was die dag heel warm en ik was vroeg dus misschien was het daarom zo rustig. Ik heb er nog geen gezien maar ik zal er op letten, en ik ben nu 1x flink verbrand dus dat laat ik ook niet meer gebeuren :). Binnenkort weer een nieuwe blog;)!

    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Jente

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 21742

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

25 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: